Vraag niet hoe het kan, geniet ervan..! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Rianna Hijlkema - WaarBenJij.nu Vraag niet hoe het kan, geniet ervan..! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Rianna Hijlkema - WaarBenJij.nu

Vraag niet hoe het kan, geniet ervan..!

Door: riannahijlkema

Blijf op de hoogte en volg Rianna

27 Oktober 2011 | Frankrijk, Parijs

Na het weekendje Barcelona, met temperaturen tegen de 30 graden aan, was het hier even wennen aan het weer in Parijs. Het fotoboek van Barcelona is inmiddels klaar en nu weer verder met die van Parijs, toch een beetje bij houden, anders ben ik straks alles kwijt! Er gebeurt namelijk zo veel!

Vorige week donderdag naar het concert van Rihanna geweest. Dat was super gaaf, wat een show, vooraf speelde een dj 'Calvin Harris' die de heleboel alvast op stelten zette en daarna ging iedereen los toen de show van Rihanna begon. Dit had ik zeker niet willen missen. Misschien was het wel dubbel zo gaaf dat het ook nog in Parijs was en een vriend van mij in Nederland langs was gekomen!
Bij aankomst bleek dat we kaartjes hadden gekocht voor een zit-vak, bijna achter het podium, maar met een beetje geluk en het wegmoffelen van ons stoel nummer, kwamen we in het sta-vak, niet alleen een mooiere plek, ook nog eens 100 euro bespaard! Mijn avond kon niet meer stuk!

Afgelopen dinsdag naar Disneyland geweest met Stijn en Tim. Voor hun de derde keer, voor mij en Allison (die ook mee was) de eerste keer. Echt een magische plekje om te zijn. Doordat ik iemand uit het park had leren kennen in La Plage konden we met zowat alle karakters op de foto en kregen we wat kortingen en dergelijke. Ideaal! :)
De parade was een prachtige afsluiting van een heerlijke dag, de kids en wij (!) hebben super genoten van al het moois om ons heen!

Aankomend weekend gaan Allison en ik naar België. Zij wil meer van Europa zien en ik vind dat toevallig helemaal niet vervelend. We tuffen zaterdagochtend met mijn autootje die kant op en gaan Brugge en Gent bewonderen. Ben benieuwd, zelf ook nog nooit geweest namelijk.

Begin december komt er een vriendinnetje uit Nederland hier heen, eind december kom ik zelf voor 10 dagen weer naar Nederland en dan midden januari een weekendje Londen op de planning. Het kan weer niet op!

Sommige mensen twijfelen enigszins aan mijn berichtjes. Het kan toch niet allemaal echt zo leuk zijn, zoals je elke keer in je blog zet. Er zullen vast ook wel minderen dingen zijn. Nou ik kan verklappen, die minderen dingen zijn er eigenlijk helemaal niet.
Met mijn ouders en broertjes heb ik via de skype en telefoon regelmatig contact, mijn vrienden spreek ik via facebook en/of de mail en voor de rest heb ik het eigenlijk ook te druk om mij ook maar enige zorgen om wat dan ook te maken!

Natuurlijk was het vorige week woensdag wel ontzettend jammer dat ik niet op mijn broertjes verjaardag kon zijn en dat ik hem via de telefoon moest feliciteren, maar dat maken we in december gewoon weer helemaal goed!! Halen we dan dubbel en dwars weer in, het cadeautje blijft wel goed! En natuurlijk is het vervelend als er in je familie gezondheidsproblemen zijn, maar mocht het nodig zijn, is Parijs maar 6 uurtjes van Friesland!

Zoals deze spreuk omschrijft:
'Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you've decided to look beyond the imperfections.

En met die spreuk sluit ik mijn blog af en ga ik die kant weer op.

Parijs roept me! :D





  • 27 Oktober 2011 - 18:03

    Gerbrig:

    Mooie spreuk, meis!!

  • 27 Oktober 2011 - 19:13

    Wiebe:

    Mooi hoor je verslagen :-)
    erg leuk om te lezen
    ga zo door (Y)

    Liefs Mij x

  • 27 Oktober 2011 - 19:46

    Mirjam:

    Al deze ervaringen zal je voor altijd met je meedragen. Geniet ervan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianna

Bitten by the Travel Bug!!

Actief sinds 04 Aug. 2011
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 33970

Voorgaande reizen:

07 Januari 2016 - 20 Juli 2016

Pura Vida!

14 Augustus 2012 - 25 December 2015

Ik neem Spanje als besluit..

17 April 2014 - 15 Mei 2014

Like a Local in Nepal

01 Juli 2013 - 15 Augustus 2013

AZIE - zomer 2013

19 Februari 2012 - 24 Juli 2012

Juf in Shanghai

23 Augustus 2011 - 10 Februari 2012

Mijn reis naar Parijs

Landen bezocht: