Alle waarom, heeft zijn daarom..! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Rianna Hijlkema - WaarBenJij.nu Alle waarom, heeft zijn daarom..! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Rianna Hijlkema - WaarBenJij.nu

Alle waarom, heeft zijn daarom..!

Door: riannahijlkema

Blijf op de hoogte en volg Rianna

22 December 2011 | Frankrijk, Parijs

Waarom...waarom...Rianna, waarom dan??

De afgelopen dagen was ik alleen met Stijn en Daan. Mijn au-pair moeder was met de middelste: Tim naar Amsterdam.
Stijn, Daan en ik hebben er 2 heerlijke dagen van gemaakt.. denk aan koekjes bakken, stad bouwen van Kapla (blokken) en papier, pizza's bakken, naar een overdekt speelcentrum (handig met die regen van gisteren) en als indianen onder de tafel zitten picknicken. Al met al super dagen dus.

Kinderzorgen: Stijn (ligt na de eerste dag op bed) maakte zich zorgen, of de tweede dag nog wel leuker kon worden, anders zou hij het wel jammer vinden. De volgende avond gaf hij aan dat het toch wel gelukt was.
Yes, schouderklopje voor mij!!! :)

Alleen de nieuwe fase van Stijn is wel erg vermoeiend.. 'waarom dan Rianna??'
Dat je na 10 vragen zegt: 'gewoon, daarom!' Maar daar gaat hij niet mee akkoord, waardoor je uiteindelijk toch weer in een hele uitleg bent beland. Dit kan gaan over hoe ze de pizza hebben bedacht, of over een fantasieverhaaltje uit een tekenfilm, tot waarom het treinkaartje alleen de heen reis en niet de terug reis meer werkt..

Pff.. vermoeiend, maar zulke waardevolle gesprekken.. :)

Afgelopen weekend was Gerbrig (mijn vriendinnetje) langs geweest in Parijs.. wij hebben heel wat kilometers gewandeld, genoten van de mooie kerstversiering overal, heerlijk gegeten met een hele ploeg en ontzettend bijgekletst! Toppertje bedankt!

Eigenlijk had ik nu al in de Thalys moeten zitten, maar omdat de Belgen hadden bedacht dat ze vandaag wilden staken, ging dit helaas niet door en is mijn ticket omgeboekt naar morgen. Gelukkig waren ze wel zo slim dit een paar dagen van te voren te melden, zo dat ik niet met al (!) mijn koffers en tassen op Gare du Nord stond..

Ja heit, wees maar voorbereid als ik morgen in Heerenveen sta te wachten, de grote auto mag wel mee! ;) hihi..

Friesland, nog 1 nachtje en dan kom ik voor 10 (nou ja, nu nog 9 dagen) naar huis..!

Liefs en een dikke kerstknuffel!


  • 22 December 2011 - 13:16

    Gerbrig:

    Jaaa, het was echt een super weekend!!! Nog steeds last van mijn benen, maar dat is het allemaal waard, haha. Tot gauw, meis!
    Liefs

  • 22 December 2011 - 13:58

    Mirjam:

    Goede reis morgen en geniet van je tijd in Nederland!! Dikke kus

  • 22 December 2011 - 19:59

    Froukje:

    Heel veel plezier hier in Nederland!!! Groetjes

  • 23 December 2011 - 14:39

    Greetje:

    een leuk verhaal! Erg jammer van de staking:( Maar ik wens je een hele fijne kerst en een heel gelukkig nieuwjaar!!! Geniet samen met je familie en vrienden! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianna

Bitten by the Travel Bug!!

Actief sinds 04 Aug. 2011
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 33999

Voorgaande reizen:

07 Januari 2016 - 20 Juli 2016

Pura Vida!

14 Augustus 2012 - 25 December 2015

Ik neem Spanje als besluit..

17 April 2014 - 15 Mei 2014

Like a Local in Nepal

01 Juli 2013 - 15 Augustus 2013

AZIE - zomer 2013

19 Februari 2012 - 24 Juli 2012

Juf in Shanghai

23 Augustus 2011 - 10 Februari 2012

Mijn reis naar Parijs

Landen bezocht: