Ik word niet oud, ik neem toe in waarde..! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Rianna Hijlkema - WaarBenJij.nu Ik word niet oud, ik neem toe in waarde..! - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Rianna Hijlkema - WaarBenJij.nu

Ik word niet oud, ik neem toe in waarde..!

Door: riannahijlkema

Blijf op de hoogte en volg Rianna

21 Januari 2012 | Frankrijk, Parijs

Ja hoor...

Gisteren was de grote dag dan eindelijk aangebroken. Ik werd 25 jaar.

Met een heerlijk ontbijt, ontelbaar veel lieve smsjes en facebook berichtjes en verjaardagskaarten begon mijn dag al goed.

Een paar vriendinnen uit Parijs hadden een heerlijke lunch geregeld.
's Middags samen met de kids mijn verjaardag gevierd.
En 's avonds was er een bar afgehuurd om mijn verjaardag nog tot in de late uurtjes door te vieren.

Ik liep stralend door Parijs, met mijn handen vol ballonnen (resultaat na de gezellige lunch) en mijn dag kon (toen al) niet meer stuk! :D

Vorig weekend ook nog met Allison naar Londen geweest. Brr.. was wel koud hoor... maar heerlijk gehad!

Wat is het/mijn leven toch prachtig!

Fijn weekend allemaal!

Liefs
Rianna

  • 21 Januari 2012 - 17:52

    :

    haha leuk, fijn dat je het geslaagd vond! het was een zeer leuke, bijzondere avond... :)

  • 25 Januari 2012 - 18:00

    Klasgenootje Sloten:

    hoi (juf) Rianna mijn groep (7)
    mist jouw .
    nu je weg bent zijn wij (eerst in groep 6)
    al in groep 7.
    groeten uit Sloten
    Rianne

  • 25 Januari 2012 - 18:23

    Rianne:

    Hoi Rianne!!

    Wat leuk dat ik zomaar een berichtje van je krijg! Ik mis jullie ook hoor!
    Ik vond het altijd erg leuk om bij jullie in de klas te zijn. Goed je best blijven doen!! En ik hoop jullie snel weer eens een keertje te zien!

    Groetjes juf Rianna

  • 03 Februari 2012 - 16:44

    Klasgonootje Sloten:

    hoi één berichtje uit sloten is het leuk in Parijs
    is het een leuke klas zijn ze druk
    wij tenminste wel wie is het liefst daar in Parijs en wie is het want ik ken geen één die in Parijs wonen
    hopelijk kent U mij wel nog
    groetjes Roel


  • 03 Februari 2012 - 16:45

    Klasgonootje Sloten:

    uit groep vier toen U er was nu zit ik in groep vijf
    groetjes Roel

  • 03 Februari 2012 - 18:07

    Klasgenootje Sloten :

    hé (juf) Rianna wat hier boven is geschreven, heeft mijn broertje geschreven.
    en het heeft hier gesneeuwd!
    bij jullie ook ?
    groeten uit Sloten
    Rianne

  • 03 Februari 2012 - 18:46

    Rianna:

    Hallo Roel en Rianne,

    Het is hartstikke leuk in Parijs, alleen houdt het avontuur er volgende week alweer mee op.
    Dan ben ik 1 weekje in Nederland en daarna ga ik naar China. Daar ga ik ook lesgeven op een Nederlandse school. Hoe gaat het bij jullie op school?

    Hier sneeuwt het nog niet, heel misschien dat er zondag wat sneeuw gaat vallen, maar dat is nog afwachten.

    Fijn weekend!
    Groetjes aan je moeder

  • 06 Februari 2012 - 18:48

    Klasgenootje Sloten:

    hoe gaat het daar in parijs maar jij hebt wel mooie foto's hoor
    hoe vinden jou kinderen daar in parijs zitten ze daar op school of noch niet
    mijn zus en ik vonden je lief maar is jou groep groep 5\6 in welk plek ben je in parijs hoe oud zijn jou kinderen eigelijk oud genoeg om naar school te gaan hoe zit dat en hoeveel kinderen heb jij een heel verhaal hé of vind je het kort maar dat maakt niet veel uit het enege wat ik jou wou vragen was heeft het gesneeuwt in parijs en als het heeft gesneeuwt dan nog een vragje spelen je kinderen ook er in
    groetjes uit sloten Roel

  • 06 Februari 2012 - 18:55

    Klasgenotje :

    als je in china bent heb je deze website dan ook hopelijk wel tot ziens
    maar als jij naar Nederland gaat waar ga je dan heen. ik was nog vergeten
    bij het andere verhaaltje te zetten dus deed ik het zomaar
    groetjes Roel

  • 06 Februari 2012 - 18:59

    Klasgenotje Sloten :

    op school gaat het goed ik was het weer vergeten om het bij het andere verhaaltje te zetten
    groetjes Roel

  • 15 Februari 2013 - 15:01

    Klasgenootje Uit Sloten:

    Hoi Rianna ik zit nu in groep zes en mijn zus in groep 8 over een paar weken gaat mijn zus naar de grote school en ik naar groep zeven ik en mijn zus schrijven niet veel reactie's meer hopelijk lees je dit bericht wel
    Groetjes Roel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianna

Bitten by the Travel Bug!!

Actief sinds 04 Aug. 2011
Verslag gelezen: 547
Totaal aantal bezoekers 33975

Voorgaande reizen:

07 Januari 2016 - 20 Juli 2016

Pura Vida!

14 Augustus 2012 - 25 December 2015

Ik neem Spanje als besluit..

17 April 2014 - 15 Mei 2014

Like a Local in Nepal

01 Juli 2013 - 15 Augustus 2013

AZIE - zomer 2013

19 Februari 2012 - 24 Juli 2012

Juf in Shanghai

23 Augustus 2011 - 10 Februari 2012

Mijn reis naar Parijs

Landen bezocht: