Op het geluk moet je niet wachten.. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Rianna Hijlkema - WaarBenJij.nu Op het geluk moet je niet wachten.. - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Rianna Hijlkema - WaarBenJij.nu

Op het geluk moet je niet wachten..

Door: riannahijlkema

Blijf op de hoogte en volg Rianna

23 Augustus 2011 | Frankrijk, Parijs

"Op het geluk moet je niet wachten.. je moet het tegemoet gaan."

En daarmee heb ik al een flink begin gemaakt, om precies te zijn zo'n 600 kilometer.

Rond 19 uur ben ik aangekomen bij het gastgezin waar ik de komende tijd zal verblijven.
Door een warm onthaal en een paar prachtige kunstwerken voel ik me hier prima op mijn gemak.

Maar aangezien zo'n dagje reizen er wel inhakt, kruip ik nu lekker onder de wol. Morgen met de kids op stap om de boel hier een beetje te verkennen.

Bedankt voor alle lieve berichtjes, smsjes, mailtjes en zo meer..! Top!


  • 23 Augustus 2011 - 22:41

    Ellen R.:

    Hey meid, veel plezier daar he! Ik ben echt benieuwd hoe het je daar zal bevallen en ik zal je reisverslagen ook zeker wel gaan lezen! Hoe gaat het verder? En hoe gaat het met je frans? Ik zal je binnenkort weer even een frans mailtje sturen;). Liefs, Ellen

  • 24 Augustus 2011 - 18:16

    Rianna:

    Hoi Ellen, wat leuk 'n berichtje van jou. En ik wacht inderdaad nog op je franse reactie..! :) Cursus is pittig, maar we bijten ons er door heen. Zo met al dat Frans om mij heen, wordt ik wel weer helemaal enthousiast! Kom jij er nog wat door heen? Liefss..

  • 28 Augustus 2011 - 15:42

    Mem:

    Hoi meid!
    We zijn blij dat je veilig bent aangekomen en hopen dat je er een goede leerzame tijd zal krijgen.
    In ieder geval wordt een lang gekoesterde wens nu vervuld.
    Succes en we blijven met je meeleven. Het ga je goed.

    "t Klaverblêd"

    Liefs heit en mem, Pieter-Germ,Jitse en Sybold.

  • 28 Augustus 2011 - 18:32

    Ellen R.:

    Hoi, Ja;). Jaa Die zal ik binnenkort wel even weer sturen ja;) haha. :P. Ja idd, hij wordt steeds pittiger ja:P. Ik heb er de laatste tijd niet zoveel meer aan gedaan haha, dus maar ik zal er binnenkort weer even hard voor gaan zitten;). Jaa je moet nu wel heel veel frans praten of niet? Lukt dat een beetje? En heb je een leuke gastgezin en oppaskinderen? Heb je ook al even van Parijs zelf kunnen genieten voordat je aan het werk gaat? Veel plezier daar! Xxjes

  • 29 Augustus 2011 - 16:11

    Michelle:

    Hé lief meisje!

    Fijn om te lezen dat je een goede reis hebt gehad! Was het afscheidfeestje leuk? Ik ga heel trouw je verhalen en belevenissen volgen! Ik zal je wel gaan missen hoor als wandel-, film-, bijklets-, gedeelde smart is halve smart-maatje en zo nog heel veel meer maatjes! ;-)

    Dikke zoen,
    Michelle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rianna

Bitten by the Travel Bug!!

Actief sinds 04 Aug. 2011
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 33966

Voorgaande reizen:

07 Januari 2016 - 20 Juli 2016

Pura Vida!

14 Augustus 2012 - 25 December 2015

Ik neem Spanje als besluit..

17 April 2014 - 15 Mei 2014

Like a Local in Nepal

01 Juli 2013 - 15 Augustus 2013

AZIE - zomer 2013

19 Februari 2012 - 24 Juli 2012

Juf in Shanghai

23 Augustus 2011 - 10 Februari 2012

Mijn reis naar Parijs

Landen bezocht: